Adi Đukić

Vlasnik internet marketing agencije WEB STUDIO

Info o predavaču

Svoj prvi biznis započeo je prije 18 godina na prvoj godini studija, prvu Google Adwords kampanju pokrenuo je prije 10 godina, a nedugo nakon toga startao je s oglašavanjem preko Facebook-a (2011). Danas je savjetnik za razvoj strategije online nastupa, a njegove sjajne ideje iz oblasti digitalnog marketinga prepoznale su vodeće firme na našem tržištu. Pouzdan je i perfekcionist koji ništa ne prepušta slučaju i odgovorit će vam na mail u sred noći, ukoliko ste njegov klijent 😊 Aktivan je član nevladinih organizacija u kojima je kreirao i vodio istaknute društveno korisne projekte u zajednici. Posljednjih 12 godina vodi Agenciju WEB STUDIO preko koje stvara uspješne priče za 400+ klijenata u zemlji i regiji. Kroz prezentaciju ćete dobiti praktična znanja i savjete iz struke koji su primjenjivi odmah po povratku na radno mjesto.

TEMA: DIGITALNI MARKETING U TURIZMU

Istraživanja su potvrdila da se ocjene/recenzije koje gosti ostavljaju na društvenim mrežama i online platformama smatraju pouzdanim izvorima informacija za putnike. Navedene recenzije ostavljaju veći dojam o turističkom biznisu u odnosu na informacije sa službenih web stranica. Ocjene gostiju utječu na donošenje odluke o odabiru hotela, motela, pansiona, restorana, a tim i na prihode istih.
Kako odabrati prave alate i izgraditi dobru online reputaciju vašeg biznisa? Vaše ozbiljno shvaćanje i konstantan rad u navedenoj oblasti mnogo je važniji od ulaganja velikog iznosa novca u online oglašavanje. Kako možete na pravi način iskoristiti Facebook, Instagram, Google My business, TripAdvisor, YouTube i ostale društvene mreže? Kako vam mogu pomoći Facebook, Instagram ili Google Adwords kampanje? Koja je uloga web stranice i optimizacije/SEO?
Brojne korisne informacije, savjete i trikove iz praktičnog rada na spomenutim kanalima nesebično će s vama podijeliti ovaj predavač.

Kontakt info

Telefon: +387 36 320 033
Email: info@webstudio.ba
Web: www.webstudio.ba